Ideeënplein

dennis
Thema: Kahoot! supermakkelijk superleuke superquiz maken
Maak je eigen 'buzz-achtige' Quiz met KAHOOT! Via een online platform maak je supergemakkelijk een quiz waarbij de antwoorden moeten gegeven worden via de smartphone of tablet. Omdat het eigenlijk...Lees meer
annika
Op zoek naar beeldend materiaal over de tijd van Jezus? Met deze gratis te downloaden patronen zet je je eigen dorp in elkaar. Bijzonder leuk om een verhaal mee te vertellen, samen te knutselen of...Lees meer
christine.swennen
De paradox: trots vs. nederigheid “Verneder u voor de Heer, dan zal Hij u verheffen” Jakobus 4:10 Bovenstaande vers uit Jakobus is hoe dan ook een paradox. Het slaat gewoon nergens op dat nederigheid...Lees meer
christine.swennen
De paradox: hoogmoed vs. nederigheid “Verneder u voor de Heer, dan zal Hij u verheffen” Jakobus 4:10 Bovenstaande vers uit Jakobus is hoe dan ook een paradox. Het slaat gewoon nergens op dat...Lees meer
christine.swennen
Waar is onze zekerheid op gebaseerd? Leven we voor het tijdelijke of het eeuwige? We leven in een wereld die zijn zekerheden gebouwd heeft op materialisme, positie, geld, macht, eer, eigenbelang, enz...Lees meer
christine.swennen
Zie downloadLees meer
christine.swennen
Strijd en overwinning Hoe overwinnen over zonde in je leven De strijd rondom je leven Heb jij ook zo’n verlangen, een verlangen om volledig door God gebruikt te worden; een verlangen zijn liefde en...Lees meer
christine.swennen
No Life for Old Men Oude ik, nieuwe ik. Oude mens, nieuwe mens. V.C. en N.C. We weten wat het betekent een nieuwe schepping te zijn. We hebben bovenstaand vers al honderden keren gelezen . We hebben...Lees meer
christine.swennen
Relatie <> Religie “Beste Galsem, Het feit dat jouw patient nu op een christelijk evenement is is niet ongevaarlijk. Het geestelijke leven van jouw patient zal grote sprongen maken naar het...Lees meer
christine.swennen
Regels of Genade, waaaaaaaaaaaaaaaah! Laten we eerlijk zijn: Christenen hebben vele regeltjes. Veel niet-Christenen willen geen christen worden, juist omdat er zoveel “regels” zijn aan het christen-...Lees meer